حذف یک کشور از لیست ثبت نام whmcs

حذف یک کشور از لیست ثبت نام whmcs
حذف یک کشور از لیست ثبت نام whmcs
8 ماه پیش

حذف یک کشور از لیست ثبت نام whmcs

هنگامی که در سیستم whmcs کاربری ثبت نام می کند در بخشی به عنوان انتخاب کشور وجود دارد که می توان به صورت پیش فرض کشوری را انتخاب کرد تا هنگام ثبت نام کشور پیش فرض از قبل تعیین شده باشد .

در بعضی موارد مدیران سایت فقط قصد ارائده خدمات به یک کشور را دارند و یا میخواهند به کشور خاصی سرویس ارائه ندهند که می توانند کل لیست کشور ها را حذف کنند و فقط کشور مورد نظر قرار گرفته باشد یا کشور خاصی را حذف کنند .

به یاد داشته باشید که این تغییرات از طریق ویرایش فایل صورت می گیرد و در نسخه های بعدی که آپدیت می شود نیاز هست که دوباره این فایل ویرایش گردد .

برای انجام این کار می بایست وارد هاست خود شوید و از پوشه includes فایل countries.php را ویرایش کنید .

در این فایل تمامی کشورها وجود دارد و هر کشوری که نیاز به حذف باشه می توانید با استفاده از دکمه ترکیبی ctrl+F جستجوگر مرورگر خود را فعال کرده و کشور مورد نظر را تایپ کنید .

اگر شما می خواهید کشور اسرائیل را از لیست کشورهای خود حذف کنید باید اسم این کشور را به صورت انگلیسی تایپ کنید و کل خط مربوط به این کشور را حذف نمائید .

“IL”=>”Israel”

خط بالا مربوط به کشور اسرائیل می باشد که با حذف این خط کشور از لیست ثبت نامی شما حذف می گردد .

حذف یک کشور از لیست ثبت نام whmcs

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

2144
A
A